Gambar Udang


Gambar Udang gambar udang tu belum hidang semua, ada baki lagi dalam kuali :). Delete. Reply. Halif Mohamad Monday, July 01, 2013 1:09:00 PM. fuh....nape akhir2 ni asyik entri resepi je... meniaga pasar ramadhan ke? hehehe. Reply ... Ni dia udang lipan sebelum dibuang kulit dan dimasak. Kredit gambar ni kat EL, hehe....Mesti terkejut EL ni, ngee.. El, akak cilok gambar ni tompang taruk sini, ekkkk....hehe.

Gambar Udang gambar dekat atas tu lepas ayie dah makan suku, baru teringat nak ambik gambar. haha nampaklah mcm kurang menarik tapi abaikan yang penting rasa Mee Udang Mak Jah ini memang terbaik ah dan berbaloi. banyak ... Janggut udang turut jadi sasaranku. Corak cantik pada badan dan kaki udang. Sepit udang - gambar agak blur. Bahagian ekor yang cantik. Mata yang terjojol. sungguh indah. Inilah ciptaan ALLAH. Cantiknya udang.










Tidak ada komentar:

Poskan Komentar